måndag 19 april 2010

Tiden går för fort

10 April
Så har några dagar till försvunnit. Tiden och jag är inte bästa vänner just nu, så därför dröjer det till början på veckan innan fler valpbilder kommer in på sidan.
Av Heras valpar är alla utom en hane bokade, men av dem är 1 tik och 1 hane bara prel.bokade för tillfället, jag f
år besked i början av veckan.
De är helt underbara hela gänget, inte bara det att de är mycket snygga exteriört, de är sååå sociala och tillgivna och självklart fulla med bus. Det är en fröjd att studera dem och så enormt lärorikt att följa Heras och de andra hundarnas perfekt avvägda fostran av dem och lek med dem. Vi människor har verkligen mycket att lära från djuren på det emotionella planet.

Daims valpar har nu haft ögon en tid och är halvt uppe på darriga ben. Alla växer och utvecklas som de ska, en mycket snygg kull verkar det bli Smile Av de valparna har jag för tillfället 3 hanvalpar kvar, resten är bokade.
Men som sagt fler bilder kommer till veckan. I morgon ska jag "ta ledigt" efter morgonsysslorna och åka till Sundsvall och titta på handboll. Äldsta sonen spelar A-slutspel och jag vill verkligen vara med och heja på, det ska bli jätteskoj!!!

Ha det så bra så länge! Soliga vårhälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar