måndag 19 april 2010

Zico är såld.

5 Februari 2010

Zico är såld!
Det visade sig vara ett lyckat beslut att låna ut Zico till mina föräldrar, då de efter knappt en vecka med honom är så förtjusta att de köper honom Laughing

Vad förvånad jag blev, det kunde jag väl aldrig tro Innocent
Skämt å sido, så tycker jag att det är perfekt. Zico är en supertrevlig hund som gillar att röra sig, något som är ett krav om man ska bo med min mor. Vore hon travhäst skulle jag köpa henne direkt och jag lovar att hon skulle gå med vinst Wink (Förlåt mamma, men jag kunde inte låta bli...)

Iövrigt är allt bra, vädret -5 grader känns som rena sommarvärmen nu.
Hera växer för var dag, jag ska knäppa kort på henne och lägga ut inom rimlig framtid.
Daim vet jag inte om hon är dräktig än, men det visar sig inom några veckor.

Gå in och titta på O'Shea kursen som jag länkat till på första sidan. Den är helt klart värd att gå oavsett om man är intresserad av utställning eller inte. En kurs som jag varmt rekommenderar till alla hundägare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar