onsdag 21 april 2010

Välkomna till nya bloggen!

Välkomna till Sidbäcks Körhästar & Kennel Sidbäcks nya gemensamma Blogg.
Här ska jag försöka hinna med att skriva lite om båda företagen, vad som hänt, är på gång och även lite annat vettigt och onödigt.
Håller på att göra om hemsidorna en del också, vilket gör att uppdateringar här dröjer till slutet av veckan / helgen. Besök gärna våra hemsidor också www.sidback.se

Tills dess ska Ni ha det så bra och hämta energi från våren.

ps. ett Stort Tack till Ann-Cathrin ORDPILOT som hjälpt mig med den här bloggen.

Till er som funderar på att göra hemsida, reklam, el dyl, vill jag varmt rekommendera ORDPILOT Höga Kusten. www.ordpilot.se
Ann-Cathrin är verkligen lätt att samarbeta med, otroligt duktig, snabb och har en service känsla som överstiger det mesta!

1 kommentar:

  1. Tack Madde för dina snälla ord! Jag tycker det är bara roligt att kunna hjälpa dig och din verksamhet. Vi har ju inte bara en kundrelation, vi är ju också kompisar! Och det är viktigt för mig!

    Ann-Cathrin, Ordpilot

    SvaraRadera